woensdag 24 oktober 2018

De Groene Landsmeerder 2.0

Wie waakt er over de lokale democratie? De ‘watchduck’ van de Groene Landsmeerder! De vertrouwde nieuwsbrief van D66 Landsmeer is in een digitaal jasje gestoken.

De eerste digitale editie is nu uit. ‘Digitaal’ als in dat de nieuwsbrief van D66 Landsmeer niet meer in papieren versie verspreid wordt, maar dat deze voortaan in een handig digitaal formaat verschijnt dat ook direct op uw smartphone, tablet of e-mailinbox te bekijken is.

Doe mee met het gesprek

Deze nieuwe vorm geeft de redactie de mogelijkheid om lezers snel en gemakkelijk te laten reageren op artikelen, of om bijvoorbeeld een enquête of een vraag voor te leggen. Maar je kunt zelf ook een bijdrage mailen. Laat ons weten wat jou opvalt, bezig houdt met betrekking tot Landsmeer. Dat kan ook een kort filmpje zijn of een fotoverslag…wij kijken uit naar jouw bijdrage!

Contact

Bij vragen, opmerkingen of suggesties kun je de redactie bereiken via: nieuwsbrief@d66landsmeer.nl

Aanmelden

Ook altijd op de hoogte blijven van het laatste actuele nieuws avn D66 Landsmeer? Aanmelden voor de Groene Landsmeerder kan via deze link